Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Dat kan eenvoudig op één van de onderstaande manieren:

Abonnement opzeggen vanuit je account: Hiervoor moet je eerst inloggen op je account. Nadat je bent ingelogd, klik je rechtsboven op je naam en vervolgens op 'Accountinstellingen'. Hier vind je het kopje 'Abonnement' en de mogelijkheid om je abonnement per direct op te zeggen. Je opzegging wordt direct in behandeling genomen en je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail.

Abonnement opzeggen via onze helpdesk: Je kunt je abonnement ook opzeggen door contact op te nemen met onze helpdesk. Op onze contactpagina vind je verschillende manieren om met ons in contact te komen. Je opzegging wordt direct in behandeling genomen nadat deze door één van onze medewerkers is verwerkt. Je ontvangt altijd een bevestiging van de annulering per e-mail, zodra deze is verwerkt.

Wat gebeurt er als ik mijn abonnement opzeg? Je abonnement wordt per direct opgezegd, wat betekent dat er daarna geen betalingen meer worden geïncasseerd. Nadat je je hebt afgemeld, ontvang je een bevestiging per e-mail. In deze e-mail staat de datum tot wanneer je nog toegang hebt tot je CVMaker-account. Tot die datum kun je nog steeds gebruik maken van alle functionaliteiten binnen het platform. De toegang tot de functionaliteiten eindigt vanaf die datum.